فرصتی کم‌نظیر برای خلق احساس همبستگی

بازدید از سایت مارین

پرسنل سازمان فروش شرکت مارین در یک برنامه جذاب یک‌روزه، از کارخانه این برند دیدن کردند. پرسنل فروش در بازدید از کارخانه‌ی مارین، از نزدیک شاهد زحمات و تلاش‌های همکاران خود در کارخانه مارین بوده و فرصتی ویژه برای بازآموزی و آشنایی عملی با فرایند تولید محصولات غذایی نیمه‌آماده به دست آوردند.

در جریان این بازدید، پرسنل فروش شرکت مارین ضمن ملاقات با مهندسان و مدیران این شرکت، از نزدیک با تجهیزات و ماشین‌آلات مورد استفاده در کارخانه و خط تولید محصولات آشنا شدند و مهندسان و مدیران کارخانه نیز پاسخ‌گوی کلیه سوالات پرسنل در خصوص مواد اولیه، ترکیبات محصولات، مواد افزودنی و طعم‌دهنده‌ها، نحوه پخت، تولید و انجماد محصولات غذایی نیمه‌آماده بودند.

بازدید تیم فروش از کارخانه مارین، فرصتی عالی برای خلق احساس همبستگی بین کلیه پرسنل شرکت و همچنین تقویت ارتباط کارکنان بود و این موضوع، احساس افتخار بی‌نظیری را نسبت به تلاش‌های همیشگی و ثمربخش همکاران، در قلبشان برانگیخت.

مارین با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی به‌روز و همچنین با همت همکاران تلاشگر و ماهر، همواره در تلاش است محصولاتی سالم، مقوی، باکیفیت و خوش‌طعم را به دست خانواده‌های ایرانی و همچنین مصرف‌کنندگان خارجی برساند. مارین علاوه‌بر ارائه محصولات خود به شکلی دل‌پذیر در بازارهای داخلی، محصولات غذایی نیمه‌آماده را با توجه به نیازهای مشتریان خارجی، با بسته‌بندی‌های ویژه و مطابق با استانداردهای بین‌المللی در بازارهای خارجی عرضه می‌کند. مارین به‌منظور تضمین کیفیت محصولات خود، گواهینامه‌های بین‌المللی معتبری از جمله ISO وHACCP را کسب کرده است.

مارین در روند تولید و عرضه محصولات خود، به حفظ محیط‌زیست توجه ویژه‌ای دارد؛ ازاین‌رو این کارخانه با توجه به مسائل زیست‌محیطی، از مواد اولیه پایدار و انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده می‌کند و حتی آب استفاده‌شده در روند تولید محصولات را پیش از بازگشت به طبیعت، تصفیه می‌کند.

مارین در تلاش است تا با توجه به تحقیقات گسترده و با تکیه بر نوآوری و خلاقیت، محصولاتی جدید با طعم‌ها و بسته‌بندی‌های جذاب و متنوع را به سبد محصولات خود اضافه کند.

1 دیدگاه در “بازدید پرسنل از شرکت محصولات غذایی مارین

  1. محمد ضیایی گفت:

    آرزوی بهترینها برای مجموعه خوب مارین و شارین و به امید وقوع روزهای زیباتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *