تصفیه فاضلاب صنعتی توسط کارخانه مارین، پیش از بازگشت به طبیعت

ما در شرکت «مارین» همواره دغدغه حفظ محیط‌زیست و سلامت مردم سرزمینمان را داریم، ازاین‌رو در مسیر تولید محصولات خود به‌نحوی گام برمی‌داریم که به محیط‌زیست کشورمان آسیبی وارد نشود.
با توجه به فرونشست دشت‌های ایران به دلیل استفاده بی‌رویه از آب‌های زیرزمینی، از ۶۰۹ دشت ایران، ۴۰۰ دشت در وضعیت بحرانی هستند. از طرفی، تولید فاضلاب صنعتی توسط کارخانه‌های مواد غذایی به ایجاد مشکلات جدی و آلودگی آب‌های سطحی و زیرزمینی، منابع آبی و همچنین محیط‌زیست می‌انجامد.
شرکت مارین در مورد محیط‌زیست و منابع آبی، بسیار دغدغه‌مند بوده و حفظ محیط‌زیست را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌است. این برند به‌عنوان یک شرکت تولید مواد غذایی، با استفاده از سیستم تصفیه فاضلاب، به سهم خود در حفظ محیط‌زیست گام بلند و مؤثری برداشته است. سیستم تصفیه فاضلابی که شرکت مارین طراحی و پیاده‌سازی کرده است، در راستای حذف آلودگی‌ها و بهبود کیفیت آب پیش از بازگشت به طبیعت استفاده می‌شود.
مارین این فرایند را مطابق با به‌روزترین استانداردهای دنیا طراحی و راه‌اندازی کرده است.  این مطلب را به طور کامل  میتوانید در سایت خبر فوری مطالعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *